terima kasih sebab dah lawat blog yang bosan ni ;

Saturday, December 25, 2010

budak oh budak . !

 budak ? budak mane pulakk nie ? aisyhhh


 petang semalam , aku n kakak maen badminton depan rumah . 
dalam kol 6 lebih gituu , ade kanakkanakriang cucu PakCik Omar.
cucu dea Iman Fariz .  alaa , Iman Fariz yang lawa  hensem uhh . 
hoho , budak tu umur belum setahun punn . 
 ke'hensem'an nye terserlah sunggoh .
camne la rupe budak tuh mase besar nanti kann . 
dah la dea pakai baju pinkpink merah gituu .
kakak aku senyum dekat dea , dea balas balek senyuman uhh .
lepas tuh , aku buad la cak-cak kat dea . 
ehh , dea buad balek . comelnye Iman Fariz !
fes time aku dengar suare dea taww . 
dah tengok Iman Fariz keluar , time tuh la aku n kakak maen tak betol . 
asyik tengok Iman Fariz je . 

nak tengok gambar dea tak ?
kalau taknak pon aku akan tunjukkan .
baek takyah tanye . kannnn ?

ini la budak yang cute dan kacak . 
*curikdari FB Areen .


adioz ! 

p/s : sori lame tak hapdated . hoho


2 comments: