terima kasih sebab dah lawat blog yang bosan ni ;

Friday, March 4, 2011

sayang korang foe eva !

hyepp . lama aku tak post kat blog ni . 
sampai berhabuk blog ni . goaway labahlabah . haishh 

****
haa , sekarang aku nak kecohkecoh tentang kawankawan aku :)




ni bestfriend aku :)
aku sayang dea , muahhh !


ini nadhirah .
dea kecik comel lote tapi suka usik aku .
taken sudahh :) 
sayang kau lah kecik !

ini aniza . dea simple as ABC saje . 
bhahaha . tapi suka sound orang :)
sayang kau lah !

tudung pink : teydou lidiya
tudung kuning : dayah 
hey teydou , kau comel andand pandai tahu !
suka merajuk . ikut aku lah tuh . dea kakak sehari aku ~
sayang kamuu :)
hey dadah dayah , kau suka kacau aku kan . tak habeshabes gado
dengan FLOWERGIRL . haishh =,=' 
lapyou loveyou , dayahh !

budak kiut miut tengah makan biskuad ni namanye najwa :)
dea rajen , selalu siap kerja rumah . tak macam aku ,
hehe . kantoi pulakk ^_^
loveyou najwa ;)
awwww awww 

haa , ni nayli  .
aku mesti jadi gila kalau dea ngan aku . asyik ketawe aje ~
hahaha . 
sayang kau liely ~

haa , ni Irdina
Irdina Zulaikha :)
form 1 dah kau ekk ,
aku rindu kita maen kejarkejar satu bangunan sekolah
agama tahun lepas . kau , aku , Shikin .
sayangg kau ! muahh ;)


andand , sape yang tade uhh jangan 
tecik hatyy . uolss semua friend terbaekk aku  ~

No comments:

Post a Comment