terima kasih sebab dah lawat blog yang bosan ni ;

Thursday, March 10, 2011

exam plusplus batuk =,="

*xde kena mengena ngan storymory 


mengumumkan ketibaan tuangurubesar diringi guruguru 
penolongkanan dan penolongkiri ke tapakperhimpunan .

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia .

******** 

minggu ni minggu cuti exam kan . 
exam pun dah dibelasahkan habes .
happy lah siked . butt ,
aku tengok cikgu semua masin masam seperti
mangga muda saje .
risau pulakk =,="
andand , aku dah dapat keputat keputusan Mathematics .
happy sebab dapat A .
but , aku xde lah sepandai2 tupai sepandai 
Nur Lidiya Liyana atau lebih dikenali sebagai teydie .
haisehhh =,="

*****


uhuk uhuk ! uhek uhek

sekarang ni , aku batuks plusplus selsema burung 
aku berjangkit dengan sape ekk ? haishh 
*ni yang nak marah ni !
malu siott . 
terbatukbatuk masa exam tadi .
dewan sunyi , tibatiba batuks ku
memecah rekod kesunyian .
dah makan ubat tapi tak eloks eloks .
*makan ke ? kadangkadang saja :)

sudahsudah lah aizura . cukoplah tules
panjang berROTIJALA berjela jela . 
orang tanak baca kau punya blog pums laa 


bAbaI !
adios AMIGOS :)




No comments:

Post a Comment